Ez a tartalom, csak szerződött viszonteladói partnereink részére elérhető!

TÁJÉKOZTATÓ ÁRVÁLTOZÁSRÓL

Kedves Partnereink!

Az USD és EUR devizaárfolyamok folyamatos növekedése, valamint a jelenlegi járványhelyzet miatt fennálló bizonytalan beszállítások miatt sajnos az alábbi intézkedéseket kell hoznunk, melyek a mai naptól érvényesek:

 

  1. A korábban kiadott – általában standard 30 napos érvényességi határidejű – ajánlatainkat azonnali hatállyal visszavonjuk. Kérjük, hogy ajánlatadása, rendelése előtt kérjen aktuális árat és készletinformációt, várható szállítási határidőt értékesítő munkatársainktól. A helyzet várható romlása miatt új ajánlatainkat csak rövid érvényességi határidőre tudjuk kiadni, kérjük, hogy minden esetben figyeljen oda ezekre a határidőkre.
  2.  
  1. Az eddig kiadott Hunilux Nagyker Akciós árainkat, Kiárusításos szórólapjainkat ugyancsak visszavonjuk. Mivel akciós áraink némiképp változtak, így kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársainkkal, hogy egyeztetni tudják az árakat.
  2.  
  1. A 2020. 02. 26-án kiadott, Hunilux Standard 2020/1. listaáras árlistánk esetében nem minden esetben tudjuk a kiadott engedményeket biztosítani. Kérjük, hogy egyeztessenek munkatársunkkal. A kiadott DURA, TRONIX, OPPLE nettó listaáras árlistáinkat hasonlóan visszavonjuk.

 

Megértésüket köszönjük, és nagyon reméljük, hogy a korlátozó intézkedéseket mielőbb visszavonhatjuk.

Természetesen a jövőben is mindent elkövetünk annak érdekében, hogy világítástechnikai termékeinkkel rugalmasan és kedvező feltételekkel tudjuk Önöket kiszolgálni!

 

Hunilux Kft csapata

ÁLTALÁNOS TÁJÉKOZTATÓ

Kedves Partnereink!

A koronavírus járványveszély miatt kialakult helyzetre való tekintettel, 2020.03.23-ától a Hunilux Kft. irodája zárva tart és az alábbi intézkedéseket hozzuk:

Kérjük értékesítéssel, ajánlatadással és egyéb céges ügyintézéssel kapcsolatban e-mailben vagy telefonon keressék munkatársainkat, akik hétfőtől péntekig home office-ban a rendelkezésükre állnak, a személyes kapcsolattartás viszont szünetel.

Szállítási határidőkkel, készletinformációkkal, aktuális friss árakkal és egyedi gyártással kapcsolatban kérjük, egyeztessen kereskedő munkatársainkkal (egyedi gyártást továbbra is vállalunk, előre egyeztetett határidőre).

Munkatársaink és az Önök egészségének védelme érdekében szerviz/visszáru/garanciális ügyintézésünk is szünetel, folyamatban lévő ügyekkel kapcsolatban kérjük, érdeklődjön kapcsolattartójánál.

A telephelyen a készpénzes fizetés lehetőségét határozatlan ideig szüneteltetjük.

Árukiadás, áruátvétel(előre leadott megrendelések esetén), DPD-feladás és kiszállítás indítása kizárólag az alábbi napokon lehetséges:

KEDD és CSÜTÖRTÖK 8.00 – 16.00 óra között

(A hét többi napján a raktárunk egyelőre zárva tart.) Kérjük, hogy rendelését időben adja le, árubeszállítással kapcsolatban pedig egyeztessen a beszerzésünkkel.

Az áru kiadása és bevételezése az épület mögött hátul, a raktár ajtajánál történik.

Kérjük, hogy a raktárajtó melletti Hunilux feliratú csengővel jelezzen raktáros kollégáinknak, és várjon a kapu nyitásáig.

Bármilyen változásról, egyéb teendőről azonnal értesítjük Önöket, és bízunk abban, hogy hamarosan teljes kapacitással tudunk az Önök rendelkezésére állni.

Megértésüket köszönjük!

Hunilux Kft. csapata

Hunilux Kft. 
H-1117 Budapest, Hunyadi János út 16.   Tel.: (+36 1) 218 2285,   
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.,  Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.,   Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.   
Nyitvatartás: H-CS: 08:00-17:00 / P: 08:00-14:30